Sunday 23-02-14 - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Laura Zijlstra - WaarBenJij.nu Sunday 23-02-14 - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Laura Zijlstra - WaarBenJij.nu

Sunday 23-02-14

Blijf op de hoogte en volg Laura

23 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Genadendal

Op het programma staat vandaag het walvissen spotten. Het is niet de tijd van het jaar voor walvissen maar volgens de begeleiders is er nog veel meer te zien onderweg. En of zij gelijk hebben! Gedurende de boottocht heb ik pinguïns, zeehonden en één witte haai mogen zien. Het zien van de witte haai kwam onverwachts, ook voor de mensen van de boottocht.

De tocht heeft mooie foto’s opgeleverd! Eenmaal aangekomen op de wal nuttigen wij onze lunch gezamenlijk in een café. De dag is nog maar net begonnen, des ondanks zegt mijn gevoel dat de dag net ten einde is.

De volgende stop is Hermanus. Hier verblijven wij een paar uur op het strand in de stralende zon. Om mij heen hoor ik diverse mensen roepen dat de zonnebrand niet vergeten moet worden. Ik besluit mij ook maar in te smeren, zonder enig resultaat. Eenmaal wakker geworden na een uur geslapen te hebben ben ik kats verbrand. ‘Wie mooi wil zijn moet pijn lijden..’

Rond de avond rijden we de stad Hermanus in. Hier besluit ik te gaan winkelen samen met Anne Veldkamp, Loes Koppelman, Amanda v/d Linden, Anna Bijkerk en Danique Janssen. Ook hebben wij samen een lekker hapje gegeten. Kortom het is hier top!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Genadendal

Zuid- Afrika, Genadendal

Recente Reisverslagen:

26 Februari 2014

Wednesday 26-02-14

25 Februari 2014

Tuesday 25-02-14

24 Februari 2014

Monday 24-02-14

23 Februari 2014

Sunday 23-02-14

22 Februari 2014

Saturday 22-2-14
Laura

Actief sinds 13 Aug. 2013
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 3337

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Zuid- Afrika, Genadendal

Landen bezocht: